2010. február 17., szerda

Sajtos penne csirkemellcsíkokkal


Ha a férjem beszabadul a csarnok tejtermék standjára annak mindig az a vége,hogy több kiló sajttal jön haza.
A múlt héten mikor együtt mentünk rájöttem miért.Vannak ezek a kedves idős nénik,akik a saját készítésű mennyei finomságaikat árulják.Na,a férjemet úgy csavarják az ujjuk köré,ahogy akarják.
"Még ezt kóstolja meg kedveském,ebből is egy darabot,szabad ám még kóstolni,ezt így csinálom,azt úgy csinálom...stb."Saját szememmel láttam,hogy életem értelme kért a fokhagymás sajtból("saját fokhagymámat teszem bele,nem kínai..")egy 10 dkg-os darabot.....egy 90 dkg-os darabbal jöttünk haza!!!!("Nem viszi el ezt a darabot,már CSAK ekkora van..".)Meg egy fél kiló sima sajt,néhány darab vajalja,némi orda és házi tejföl.
Ez minden rendben van,de mit kezdjek a 90 dekányi fokhagymás sajttal,aminek olyan a szaga mint egy mosdatlan leánykollégiumnak???A férjem is bevallotta,hogy ez annyira fokhagymás,hogy talán főzni kellene belőle valamit.Na így lett ez a penne.Végül az a fénykép,ahol a penne is szerepel,már nem készült el,mert addigra nem maradt alany a fotóhoz.
Hozzávalók: fél kg csirkemell csíkokra vágva
30 dkg sajt
3 dl tejföl

2 dl tejszín

bors
 A csirkemell csíkokat olívaolajon megpirítottam,sóztam,borsoztam,majd puhára pároltam.
A többi hozzávalót összemelegítettem.A házi sajt gyorsan elolvadt.Amikor a hús elkészült ráöntöttem a mártást és hagytam kicsit pirulni.
Két személyre fél kg pennét főztem.Amíg a tészta főtt addig készültek a képek.
Utána nem volt esélyem,rávetettük magunkat
Az erős fokhagymás íz valóban megszelídült és az étel elfogyasztása után még mehettünk emberek közé.




Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: