2009. november 14., szombat

Grillezett cukkini kapros mártással




Ez a legeslegeslegjobb cukkinis étel!Nem lehet vele betelni.
Hozzávalók:
kisebb cukkinik
fél csomag kapor
2 dl -2,5 dl leves
olívaolaj
liszt
2 dl tejföl

cukor

A cukkinit megmossuk,szeletekre vágjuk és mehet a grillre.Én a Tefal kőgrilljét használom.
A mártáshoz feldaraboljuk a kaport és egy kis olívaolajon megfonnyasztjuk.Egy evőkanál liszt hozzáadásával rántást készítünk,amit a leveslével engedünk fel.Végül csak hozzá kell keverni a tejfölt valamint sóval és cukorral ízlés szerint ízesíteni.Közben a cukkinik mindkét oldalát grillezzük ,ha elkészültünk vele,csak le kell öntenünk ízlés szerinti mennyiségű mártással.
A cukkinit is lehetne fűszerezni sóval borssal,de én nem szoktam,mert a mártás elég sós,bors nélkül pedig igazán kímélő étel.
Én köretnek rizst szoktam készíteni.

Nincsenek megjegyzések: