2009. március 12., csütörtök

Mozzarella in carozza


Posted by Picasa

A Mozarella in carozza,vagyis a mozzarella kocsiban,egy egyszerű és gyorsan elkészíthető finomság.Én mindig vacsira készítem,öreg hiba,nem éppen fogyókúrás ételről van szó.Az ilyesmit jobb lenne reggelire letudni.
Hozzávalók:
mozzarella
tojás
liszt
vékony szeletekre vágott kenyér

frissen őrölt bors
olívaolaj a sütéshez
Vágjuk le a kenyér héját és szeleteljük fel a mozzarellát.Tegyünk egyet-egyet két szelet kenyér közé.A lisztet keverjük össze egy kevés meleg vízzel,forgassuk bele a kenyérszeleteket,hogy jól megszívják magukat a tésztával,majd rakjuk egy tepsibe.A tojást verjük fel a sóval,és a borssal,és öntsük a kenyérszeletekre.Hagyjuk egy kicsit pihenni,amíg a kenyér felszívja a tojást,majd forró olajban süssük ki.
Ha szép aranybarnára sült tegyük konyhai papírtörlőre,hogy a felesleges olaj lecsepegjen,és már neki is eshetünk:)

2 megjegyzés:

Reni írta...

ilyet már sokszor akartam csinálni, de most sehol nem kapok bivalymozzarellát :(

Hajni írta...

Mórahalmon,Szeged mellett,indult egy projekt.Bivalyfarmot akartak létesíteni,direkt azzal a céllal,hogy feldolgozzák a tejet.Gondolom a válság betett nekik,mert azóta se hallottam a dologról.Pedig nagyon számítottam,az olcsó,minőségi,hazai bivalytej mozzarellára.