2010. július 11., vasárnap

Túrófagyi és fehér ribizli

Előrebocsátanám,hogy gép nem kell hozzá.Elég egy habverő vagy botmixer.
A receptet én találtam ki.Na nem volt nehéz,fagyit szinte bármiből lehet csinálni.A túrókrém a Spárban kapható bió zsírzsegény túrókrém.Nagyon jó alapanyag de magában is finom.
Hozzávalók:
250 g túrókrém vagy túró
250 ml habtejszín
150 g natúr joghurt
100 g cukor
2 ek citromlé
fél citrom reszelt héja
A hozzávalókat alaposan összekeverjük egy edényben aminek van egy jól záródó fedele.Én például a kelesztőtálat használom.Betesszük a fagyasztóba.A következő 3 órában óránként egyszer nagyon alaposan átkeverjük.Ez által krémes fagylaltot kapunk.A keveréstől ugyanis eltűnnek a jégkristályok a fagyiból.További 2-3 órát hagyjuk a fagyasztóban keverés nélkül,hogy teljesen megfagyjon.
Én nagyon szeretem a fagyikat vajas keksszel tálalni,de a  gyümölcs is nagyon illik hozzá.Ez esetben volt mindkettő.Érdekességképp vettük a fehér ribizlit....csak annyit róla,hogy méltán a piros a népszerűbb.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: